La intel·ligència artificial aterra a l'aeroport de Dublin

La intel·ligència artificial aterra a l'aeroport de Dublin La botiga intel·ligent d'SSP a l'aeroport de Dublin / Foto: Dublin Airport

Després  d’un retorn a la normalitat postpandèmica una mica accidentat -sobretot per les llarguíssimes cues als controls de seguretat, els drons i el soroll dels avions que fan servir la flamant nova pista nord-, l'aeroport de Dublin vol dur la comoditat a un altre nivell amb l'obertura d'una botiga de l’empresa SSP que ofereix als passatgers una experiència nova i única, sense haver de fer res a l'hora de pagar.

La recentment inaugurada botiga Dublin Town To Go, ubicada a la terminal 1 d'arribades de l'aeroport, inclou una innovadora tecnologia d'intel·ligència artificial del proveïdor de solucions de pagament sense contacte Zippin. Per a entrar a la botiga, els passatgers simplement escanegen la seva targeta de dèbit o crèdit i després, una combinació de tecnologia de càmera i prestatgeries amb sensor de pes detecta el que compra cada client i en carrega l’import a la seva targeta un cop surt de l’establiment.

La botiga ven una àmplia gamma de productes que satisfan el gros de les necessitats dels passatgers, tant dels que s’envolen com dels que aterren, així com dels que els esperen a la zona d’arribades. En aquest sentit, a Dublin Town To Go la clientela hi pot trobar des de cafè, pastes, entrepans i amanides fins a caramels, cereals, llet i articles d’higiene personal.

Segons Vincent Harrison, director comercial i de desenvolupament de l'aeroport, l'obertura d'un establiment sense caixa és una cosa completament nova i diferent per als passatgers i creuen que els encantarà, explicant que estan molt contents de ser una de les primeres botigues basades en aquest concepte que ha obert a Irlanda.

Així doncs, tant si els passatgers volen fer un entrepà i un cafè abans del vol o comprar productes bàsics com llet i cereals després de tornar d'un viatge a ultramar, la tecnologia desplegada a Dublin Town To Go els permetrà de fer-ho de  pressa i sense problemes. 

Per la seva banda, Mark Smith, director de Tecnologia a SSP, ha afirmat que estan orgullosos de la capacitat de la companyia d'utilitzar els avenços tecnològics més sofisticats per a oferir als clients la millor experiència possible, tot esperant que trobin que aquesta nova manera de comprar marqui una diferència real en el seu viatge.

 

Escriu un comentari

Assegura't que emplenes tota la informació requerida, marcada amb asterisc (*).

Torna a dalt