El Liffey fa tretze anys
Una altra vegada 24 de febrer! Amb una calculadora a la mà, si enguany és el 2024, això vol dir que avui en fem tretze, o dotze més u per als supersticiosos. D’altra banda, hem de reconèixer que escriure l’article de l’aniversari és una mica difícil perquè, d’una banda, estem molt contents de fer un any més, sobretot pensant en aquell matí del 24 de febrer del 2011 que vam engegar sense saber ben bé com aniria la cosa, però de l’altra, ja no sabem què dir, perquè ja són tretze anys escrivint el mateix article, és a dir, que fem anys.
Així doncs, ho deixarem aquí, que tenim uns cupcakes esperant, tot i que evidentment, com a director, voldria agrair l’interès i la fidelitat a tots els lectors, així com tenir un record per a un de molt especial, el meu pare, que va morir el passat mes de juny i que era un dels primers a visitar el Liffey cada matí per a veure què havia escrit el nen.
D’altra banda, avui l’aniversari és doble perquè un spin-off del projecte, Liffey TV, la televisió irlandesa en català, fa un any, temps durant el qual ha publicat cent cinc vídeos que miren d’explicar Irlanda -i sobretot Dublin- en català.
Res més, moltes gràcies a tots.
Salut i Liffey!
Marc Esteve