Facebook rectifica i accepta la pitrera de Molly Malone

La generosa davantera de la peixatera més coneguda de Dublin ha generat força rebombori a Facebook que, després d'un estira-i-arronsa i algun malentès amb la seva política en temes de fotografies “calentes”, ha acceptat que una foto de Molly Malone amb el seu escot d'escàndol pugui ser penjada a la xarxa.
La història va començar quan Frank Whelan va penjar la portada del seu llibre “Diary of the Wolf” (Diari del Llop) a Facebook que, en un primer moment va associar la publicitat amb un web de cites. Malgrat que Whelan els va explicar que allò era una novel·la, un membre del departament d'Anuncis va respondre que la foto no complia amb les normes de la casa en termes de nuesa o sexualitat i que no en permetrien la publicació.
Whelan va replicar que la foto era d'una estàtua situada al centre de Dublin, ciutat on curiosament Facebook té la seva seu europea, però la multinacional d'internet no va canviar de parer. Va ser l'allau de crítiques amb relació a aquest afer sense sentit el que va canviar les coses i finalment es va permetre a Whelan de penjar la foto. Facebook va demanar disculpes per les molèsties causades.
Fins i tot de les autoritats turístiques de Dublin hi van ficar cullerada adduint que a Facebook ja hi ha milers de fotos de Molly Malone, coneguda pels dublinesos com “la meuca del carro” (The tart with the cart).
Font: Irish Independent
URL curta: ves.cat/me3R