Nou pla per tal de millorar la imatge turística de Dublin

Nou pla per tal de millorar la imatge turística de Dublin El creuer turístic del Liffey / Foto: Liffey

Un estudi de mercat dut a terme per Fáilte Ireland, l'ens públic de promoció turística, anomenada Destination Dublin ha tingut un resultat força decebedor per a la ciutat de Dublin a qui molts turistes, en termes generals, consideren un lloc fosc, gris, avorrit i tradicional.

De fet, a Dublin no hi ha cap monument que destaqui, a l'estil de París o Londres, sinó que més aviat és un lloc on es valora el dia a dia i el contacte amb la gent, com anar al pub a fi d'assaborir una pinta; el temps, no gaire plujós però sí gris, tampoc ajuda gaire. També hi ha els qui associen Dublin amb Belfast i això, segons Fáilte Ireland, genera una percepció negativa de la ciutat.

Per tal de canviar l'opinió dels turistes l'entitat invertirà un milió d'euros per promocionar el dia de Saint Patrick esperant oferir una imatge encara més festiva i de color amb l'objectiu de doblar el nombre de visitants. De tota manera el que és evident és que ja comença a notar-se una recuperació al sector, en part gràcies al Gathering, l'exitosa iniciativa del govern durant el 2013 destinada a fer venir la diàspora de visita.

Font: Herald

URL curta: ves.cat/iGqb

Torna a dalt