Tourism Ireland es gasta 2,5 milions en el seu nou web

Tourism Ireland es gasta 2,5 milions en el seu nou web Imatge del nou web www.ireland.com / Foto: ireland.com

Al mig milió d’euros que Tourism Ireland va pagar al diari Irish Times pel domini www.ireland.com ara s’hi hauran d’afegir els 2,5 milions d’euros que ha costat desenvolupar el nou web de l’agència irlandesa de turisme amb l’agreujant que l’empresa que se n’ha beneficiat no és d'aquí sinó britànica, la londinenca Hugo & Cat.

Niall Gibbons, director general de Tourism Ireland, ha justificat la despesa i l’adjudicació de la feina a una empresa estrangera dient que el concurs públic estava obert a qualsevol empresa europea i que Hugo & Cat va presentar la millor oferta, tant en termes econòmics com tècnics. Gibbons creu que la gran inversió inicial farà que no s’hagi d’invertir gaire en marketing durant els propers anys.

El nou web substituirà www.discoverireland.com i s’espera que el nou domini, molt fàcil de recordar, generarà un alt volum de negoci al sector turístic irlandès. Entre d’altres coses se n’ha simplificat el contingut, amb només 17 enllaços a la seva pàgina d’inici, xifra molt inferior als 70 que hi havia fins ara; s’ha fet un èmfasi especial en la presència a les xarxes socials; hi ha versions per a tot dipus de navegadors i està disponible en 11 llengües.

Font: Irish Independent

URL curta: ves.cat/crq_

Torna a dalt