Dunnes Stores i Aldi avancen però Tesco continua líder

Dunnes Stores i Aldi avancen però Tesco continua líder El Tesco de Drumcondra, Dublin 9 / Foto: Liffey

Segons les dades publicades per l’empresa Kantar Worldpanel i que fan referència a les 12 últimes setmanes del 2012, les cadenes de supermercats Dunnes Stores i Aldi són les que més quota de mercat van guanyar durant la campanya nadalenca, sobretot a costa dels establiments més petits de barri. Dunnes va passar del 23.9% al 24.3% respecte al mateix període de l’any anterior i Aldi va augmentar un 1.3% fins al 6% tot superant lleugerament i per primera vegada, Lidl, que va quedar-se al 5.9%.

Per la seva banda Tesco continua el seu regnat amb un 27.8% i sembla ser que serà difícil desbancar-lo perquè, malgrat ser britànic i haver-se vist involucrat en algunes polèmiques com contractar 200 treballadors a través del programa gratuït de becaris JobBridge, té una imatge de bona relació qualitat-preu i un gran nombre d’establiments molt ben repartits. A més distància hi ha SuperValu i Superquinn amb un 10.5% i un 5.1%., respectivament.

Font: The Journal.ie

Torna a dalt