La marca Guinness és el patrocinador més ben valorat

La marca Guinness és el patrocinador més ben valorat Un anunci de Guinness donant suport al rugbi / Foto: Liffey

Segons revela un estudi dut a terme per Onside, una consultora especialitzada en esponsorització, Guinness, la marca de cervesa negra i icona nacional, és la més ben valorada com a patrocinador entre els irlandesos majors d'edat. Així doncs, no és estrany que, malgrat la pressió exercida per diversos col·lectius que lluiten contra els problemes derivats de l'abús de l'alcohol, el govern no hagi avançat gens en el camí de formular una llei que hauria de prohibir les marques de begudes alcohòliques com a patrocinadors d'esdeveniments lúdics o esportius.

Segons John Traynor, director de gestió d'Onside, s'estima que per al 2016 la xifra global de diners invertits en patrocini arribarà fins als 158 milions d'euros, un 5% més que l'any passat, i és que amb la recuperació econòmica han estat moltes les empreses que han decidit d'utilitzar aquest mètode per tal d'augmentar la visibilitat de la seva marca. En aquest sentit, hi ha hagut més de 200 grans marques que han patrocinat algun equip o algun esdeveniment.

A destacar les cadenes alemanyes de grans supermercats, Aldi i Lidl que, a fi de demostrar el seu vincle amb el territori i fer-se perdonar el fet de ser estrangeres, han decidit de signar contractes de patrocini amb Irish Rugby i el GAA femení, respectivament. Una altra cadena de supermercats, en aquest cas la irlandesa SuperValu, ocupa la tercera posició.

Font: Irish Independent

URL curta: bit.ly/2iDbxDd

Escriu un comentari

Assegura't que emplenes tota la informació requerida, marcada amb asterisc (*).

Torna a dalt