Tesco encén la polèmica per un anunci al programa JobBridge
Si ahir en aquest mateix diari s’informava que el programa estatal de becaris JobBridge ja havia cobert el 20% de les 5.000 places i que alhora continuava la polèmica al voltant d’algunes demandes de feina una mica sospitoses, el gegant britànic Tesco ha estat al centre d’una guerra d’acusacions creuades amb diversos tuitaires que veuen en l’anunci de la cadena de supermercats a jobbridge.ie una manera de cercar gent per a la campanya de Nadal a un cost 0.
Tesco vol contractar becaris per treballar durant 6 mesos en els seus establiments omplint els prestatges d'acord amb els plans de marketing i assegurant que els clients no facin cua. Segons l’empresa, els becaris adquiriran habilitats en rotació d’estocs, servei al client i gestió de productes caducats o malmesos. Bàsicament, el que fa qualsevol treballador actual.
La rèplica de Tesco a les crítiques ha estat que és una empresa que dóna molta importància a la carrera professional dels seus 14.000 empleats i que aquesta recerca de candidats no servirà en cap cas per obtenir mà d’obra gratuïta sinó per oferir una oportunitat a gent que fa mesos que no treballa i a qui es donarà la possibilitat d’aplicar per altres feines, remunerades, que puguin sortir en el futur.
Font: The Journal.ie